V případě, že nejste spokojeni s vaším nákupem nebo máte problém s výrobkem, máte právo na vrácení zboží nebo podání reklamace podle následujících podmínek.
1. Vrácení zboží
Pokud nejste s výrobkem spokojeni nebo nesplňuje vaše očekávání, můžete jej vrátit do 14 dnů od jeho doručení bez udání důvodu.
Postup pro vrácení zboží:
Simple Art s.r.o.
Velká 93/87, 503 41 Hradec Králové
Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.
Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží vám vrátíme peníze do 14 dnů na vámi uvedený bankovní účet. V případě dotazů nás můžete kontaktovat na e-mailu eshop@nejsemdivnej.cz nebo na telefonu +420 773 935 123.
2. Reklamace zboží
Pokud je zboží vadné nebo poškozené, máte právo jej reklamovat v rámci zákonné záruky (2 roky od zakoupení).
Postup pro reklamaci:
Reklamační lhůty:
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží. O výsledku vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.
3. Náhrada nebo výměna zboží
Pokud je reklamace oprávněná, můžete si vybrat mezi opravou zboží, jeho výměnou za nový kus nebo vrácením peněz.
Opravu nebo výměnu provedeme co nejrychleji, obvykle do 14 dnů od schválení reklamace. Pokud není možné zboží opravit nebo vyměnit, vrátíme vám celou částku.
4. Výjimky z vrácení a reklamace
Zboží na míru nebo personalizované výrobky nelze vrátit ani reklamovat, pokud není vadné. U poškozeného nebo opotřebovaného zboží (způsobeného nesprávným používáním) není možné uplatnit reklamaci.
Věříme, že s našimi produkty budete spokojeni. Pokud byste však měli jakékoli dotazy nebo problémy, neváhejte se na nás obrátit!