Reklamace a vrácení zboží

V případě, že nejste spokojeni s vaším nákupem nebo máte problém s výrobkem, máte právo na vrácení zboží nebo podání reklamace podle následujících podmínek.

 

1. Vrácení zboží

Pokud nejste s výrobkem spokojeni nebo nesplňuje vaše očekávání, můžete jej vrátit do 14 dnů od jeho doručení bez udání důvodu.

Postup pro vrácení zboží:

  • Zboží musí být nepoškozené, nenošené a v původním obalu.
  • Přiložte kopii faktury nebo potvrzení o nákupu.
  • Odesílejte zboží na adresu:

 

Simple Art s.r.o.
Velká 93/87, 503 41 Hradec Králové

 

Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.

Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží vám vrátíme peníze do 14 dnů na vámi uvedený bankovní účet. V případě dotazů nás můžete kontaktovat na e-mailu eshop@nejsemdivnej.cz nebo na telefonu +420 773 935 123.

 

2. Reklamace zboží

Pokud je zboží vadné nebo poškozené, máte právo jej reklamovat v rámci zákonné záruky (2 roky od zakoupení).

Postup pro reklamaci:

  1. Kontaktujte nás na e-mailu eshop@nejsemdivnej.cz nebo na telefonu +420 773 935 123 a popište problém se zbožím.
  2. Pošleme vám informace o dalším postupu, včetně adresy pro zaslání reklamovaného zboží.
  3. Vyplňte reklamační list (ke stažení ZDE) s údaji o reklamovaném zboží a preferovaným způsobem vyřízení reklamace (výměna zboží nebo vrácení peněz).
  4. Zboží zašlete na naši adresu spolu s vyplněným reklamačním listem a kopií faktury nebo potvrzením o nákupu.

 

Reklamační lhůty:

Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží. O výsledku vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

 

3. Náhrada nebo výměna zboží

Pokud je reklamace oprávněná, můžete si vybrat mezi opravou zboží, jeho výměnou za nový kus nebo vrácením peněz.

Opravu nebo výměnu provedeme co nejrychleji, obvykle do 14 dnů od schválení reklamace. Pokud není možné zboží opravit nebo vyměnit, vrátíme vám celou částku.

 

4. Výjimky z vrácení a reklamace

Zboží na míru nebo personalizované výrobky nelze vrátit ani reklamovat, pokud není vadné. U poškozeného nebo opotřebovaného zboží (způsobeného nesprávným používáním) není možné uplatnit reklamaci.

Věříme, že s našimi produkty budete spokojeni. Pokud byste však měli jakékoli dotazy nebo problémy, neváhejte se na nás obrátit!

0
    0
    Košík
    Prázdný košíkVrátit se do obchodu